ice ice tea

Yok efendim, Anil'in burayi guncelleyecegi yok! Izninizle ben birseyler yazmak istiyorum.

Malum, yaz geldi. Dallari basti kiraz. Aboneyim abone. Sicacik caylar bir koseye itildi acimasizca. Aklim almiyor, tum kis icinizi isitti o yavrucaklar, ve siz iki gunes yuzu gorunce...! Neyse.

Yapmayin, etmeyin. Tamam, kabul ediyorum, bu sicakta icmek zor olabilir, ama bakin ne var? Ice tea!

Ben pek hoslanmam ice tea'den. Zaten yazin da sicak cay icebiliyorum, pek ilgilenmiyorum o sebeple. Ama ice tea milyonlari pesinden surukluyor. Ice tea'ye tapan adam bile gordum ben.

1-2 saatligine arastirmaci gazeteci olarak yaptigim arastirmada, insan irkinin buyuk bi kismi, seftalili ice tea'den hoslaniyor. Ben de ilk olarak seftaliyi denemistim. Hic anlamadim, neyini seviyosunuz abi diye sordum. Sessizce. Cunku kizinca cok korkunc oluyor bu ice tea seven topluluk.

Limonlu hakkinda da guzel seyler duymadim degil. Duydum. Evet.

Baska ne var, bilmiyorum. Cunku 1-2 saatligine oldugum arastirmaci gazeteciligin 1,5 saatini uyuyarak gecirmisim. Tuh bak.

Simdi gidiyorum. Gorusuruz blog.

-Gizem

7 yorum:

  1. + rep'ler yazı için gelsin. ama dönüşüm muhteşem olucak :R

    YanıtlaSil
  2. Ays ti limon candır. Onun da ötesinde, yazın çay candır, harareti alır. Deneyin!

    YanıtlaSil
  3. Limon deneyeceğim ben de. Hatta neden şimdi denemiyorum ki? Haydi gençler markete!

    YanıtlaSil
  4. Ayrıca blogda yabancı bi yorum görünce nasıl mutlu oldum, anlatamam. Selam Selamon! heh

    YanıtlaSil
  5. Edit diye bişey yoktu ya, ondan böyle ayrı ayrı yazdım. Yorum çok görünsün diye değil yani

    YanıtlaSil
  6. nestae'nin limonlusu pek hoş.

    YanıtlaSil