Çay, why do you love me? Ha?

Hey!

Uzun zamandır yazmıyormuşuz buraya birşeyler. Halbuki biz hala deli gibi çay içiyoruz. İçiyoruz değil mi? İçiyosunuz di mi lan?! Hmm.

Şimdi efendim, tam "Kış bitti abi. Bi kaç haftaya denizdeyiz. Hurraa!" gibi cümleler kurmaya başlanığınızda (başladığımda?) aslında soğuklar daha yeni yeni başlıyordu. Şubat ayı bitti bitecek, dışarıda feci bi soğuk var. Ki ben bugün okuldan dönerken, ellerimi bir daha kullanamayacağımı düşündüm. Ciddi ciddi dondular zira. Karla karışık yağmur çok fena bi olay.

Demek istiyorum ki, tam hasta olma havası. Dikkatli olmalı insan. Beresini, eldivenini, atkısını almalı dışarı çıkarken. Sıkı sıkıya sarılmalı onlara. Herkes robot gibi yürüsün onlar yüzünden.

Sonra evine geldiğinde de sıcacık çayına davranmalı. Petübör yiyip, Lost izlemeli (Bugün Perşembe beybiiii. Lost günü. Birazdan izleyeceğim ben, üç beş dakika kaldı, mmm.).

Ama diyelim ki herşey için çok geç. Bi kere şifayı kapmışsınız. N'apmalı?

Doktora gidin tabii ki.

Başka?

Kuşburnu çayı!

Doğal C vitamini içeren en değerli kaynak olan kuşburnunda A, B1, K, P vitaminleri; mineraller, meyve asitleri, flavonlar, tanen ve şeker bulunur.

Bitki çaylarından pek haz etmem. Ama vişne suyu rengindeki bu çay bence inanılmaz güzel bi tada sahip. Mutlaka denemelisiniz. Şeker koymayın bence, tadını çok kötü yapıyor.

Garbage da dinleyebilirsiniz bunlar yanında.

Aha, Shirley Manson'ın saç rengi de kuşburnu çayı rengi. Kuaförünüze böyle tarif edebilirsiniz.

Lost indi, gidiyorum ben.

Gene geleceğim.

-benbunuyazarkenkuşburnuçayıiçtim.-
-benimadımgizem-
-yaseninki?-
-uzattım.-

2 yorum:

  1. Yani bilemiyorum ama kuşburnu çayı çok ağır geliyor bana. Bir koyuluk bir koyuluk sormayın gitsin, her zaman gitmiyor bu yüzden.

    YanıtlaSil
  2. Hastalanınca da hemen öyle doktora gitmeyin, bir durun, önce bi çay için, battaniyenin altında güzelce bir terleyin. Atın toksiği vücuddan. Baktınız olmuyo, öyle gidersiniz doktora. Yok ben illaha hemen gidicem diyorsanız iki burnunuz aktı diye antibiyotiğe başlarsınız, böbrekler daha 40ında çökünce doktora çok saydırırsınız. Benden demesi.

    YanıtlaSil